سلام
حرف های دل
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
دختر تنها
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حرف های دل و آدرس heartline.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 114
بازدید کل : 22431
تعداد مطالب : 4
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1


نويسندگان
یه آدم دلتنگ

آرشيو وبلاگ
فروردين 1390
بهمن 1389


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 4 بهمن 1389برچسب:, :: 22:52 :: نويسنده : یه آدم دلتنگ

سلام به همه

این مطلبو شب اربعین که دارم تو وبلاگ میذارم.

اول از همه اربعین حسینیو به همتون تسلیت میگم.

امروز یه حالی دارم،یه جور می خوام خودمو خالی کنم ولی نمیتونم.می خوام گریه کنم ولی نمی تونم.علت این حالمو هم نمی دونم. شاید به خاطر فک کردم درباره گذشته ست.گذشته ای که پر از گناهه.نمی دونم،نمی دونم،نمی دونم

.

.

.

.

.

.

فقط اینو می دونم که حالم بدجوری گرفته شده

 

 

تنها چیزی که بهم تو این موقعیتو تو این شب آرامش میده گوش کردن به مداحی های حمید علیمی.چون مداحی هاش،صداش یه جوریه که آدمو به گریه میندازه.الانی هم که دارم این مطلبو می نویسم،دارم به مداحی های حمید علیمی گوش می کنم تا کمی آرومتر شم.

فک کنم به اندازه کافی سرتونو درد آوردم.فعلا خداحافظ

فقط برای ظهور آقا امام زمان (عج) یه صلوات بفرستین و یه بار دعای فرجو بخونید که با ظهورش دیگه هیچ غم و اندوهی تو جهان نمونه.




نظرات شما عزیزان:

sepide
ساعت13:24---11 فروردين 1390
salam.inaii ke gofti hrf del nist tikehaye tarike delete.
پاسخ: به هر حال هر چی که باشه به نوعی حرف دلو می رسونه!!!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: